ÜDVÖZLÖM!

   A SZTÁV zrt. vezetői, munkatársai és oktatói elkötelezettek a magas színvonalú, gyakorlatban hasznosítható tudásátadás és munkavégzés iránt. Minőségpolitikánk középpontjában szolgáltatásaink kifogástalan minősége, folyamatos fejlesztése, vevőink megelégedettsége áll.

Cégünk stratégiai fontosságú feladatának tekinti, hogy Ügyfeleink az objektív információkat gyorsan, könnyen érthető módon és célirányosan megkapják

  Ennek érdekében információs és ügyfélszolgálati rendszert működtetünk, melynek biztos alapját minőségirányítási rendszerünk adja.

Ügyfélszolgálati tevékenységünk legfontosabb feladata az érdeklődők és partnerek megfelelő tájékoztatása.

 

MILYEN ÜGYEKBEN FORDULHAT HOZZÁNK?

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Társaság székhelyén és összes kirendeltségén ügyfélszolgálatot működtetünk. Ügyfélszolgálati munkatársaink segítséget nyújtanak az ügyintézés teljes folyamatában és készséggel állnak az érdeklődök rendelkezésére személyesen, telefonon vagy e-mailben egyaránt.

SZÉKHELY

Társaságunk székhelye, ügyfélszolgálati irodája

1149 Budapest,

Angol utca 36.

A Társaság székhelyén és kirendeltségeinken ügyfélszolgálatot működtetünk. Ügyfélszolgálati munkatársaink segítséget nyújtanak az ügyintézés teljes folyamatában és készséggel állnak az érdeklődök rendelkezésére személyesen, telefonon vagy e-mailben egyaránt.

Tel: 06 1 267 6464

Mobil: 06 20 773 4003

Ügyfélfogadási idő:

 H-Cs:   7:40 – 16:30

 P:         7:40 – 14:00

KÖVESSEN MINKET