Ügyfélszolgálat

A SZTÁV zrt. vezetői, munkatársai és oktatói elkötelezettek a magas színvonalú, gyakorlatban hasznosítható tudásátadás és munkavégzés iránt. Minőségpolitikánk középpontjában szolgáltatásaink kifogástalan minősége, folyamatos fejlesztése, vevőink megelégedettsége áll.

Cégünk stratégiai fontosságú feladatának tekinti, hogy Ügyfeleink az objektív információkat gyorsan, könnyen érthető módon és célirányosan megkapják

Ennek érdekében információs és ügyfélszolgálati rendszert működtetünk, melynek biztos alapját minőségirányítási rendszerünk adja.

Ügyfélszolgálati tevékenységünk legfontosabb feladata az érdeklődők és partnerek megfelelő tájékoztatása.

 

MILYEN ÜGYEKBEN FORDULHAT HOZZÁNK?

SZTÁV OKJ képzési programok címke
OKJ Képzések aktuális ajánlatok címke
A képzések helyszíne címke
OKJ képzések képzési időpontok címke
SZTÁV OKJ képzés feltételek címke
OKJ képzések költségek és kedvezmények címke
Felnőttképzés fizetési lehetőségek címke
Felnőttképzés tankönyvek címke
SZTÁV Felnőttképző vizsgák címke
SZTÁV Eszközhasználat címke
SZTÁV Felnőttképző - miben segíthetünk tábla
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Társaság székhelyén és képzési irodájában  ügyfélszolgálatot működtetünk. Ügyfélszolgálati munkatársaink segítséget nyújtanak az ügyintézés teljes folyamatában és készséggel állnak az érdeklődök rendelkezésére személyesen, telefonon vagy e-mailben egyaránt.

SZÉKHELY

1037 Budapest,  Jablonka út 103.

 

Ügyfélfogadási idő:

 H-Cs:   8:00 – 16:00

 P:         8:00 – 12:00

Mobil: 06 20 773 4001

Képzési iroda

Pécsi telephely

Elérhetőségek