Minőségirányítás

OKJ képzések minőségirányítás

A SZTÁV zrt. vezetői, munkatársai és oktatói elkötelezettek a magas színvonalú, gyakorlatban hasznosítható tudásátadás és munkavégzés iránt. Minőségpolitikánk középpontjában szolgáltatásaink kifogástalan minősége, folyamatos fejlesztése, vevőink folyamatos megelégedettsége áll.

  Célunk, hogy maradéktalanul megfeleljünk a szolgáltatásainkat igénybe vevő vállalatok és személyek elvárásainak, gyorsan és rugalmasan alkalmazkodjunk a gazdasági szereplők által támasztott ismeretigény változásaihoz, a felnőttképzés nemzetközi követelményrendszeréhez. A SZTÁV zrt. elkötelezett a jogszabályok szerinti etikus képzés megvalósítása, az oktatás minőségének folyamatos javítása mellett.

 1999-ben elsők között vezettünk be minőségirányítási rendszert szolgáltatásaink átlátható és magas színvonalú működtetése céljából, amelyet azóta is működtetünk a mindenkori jogszabályban előírt feltételek figyelembevételével.

   A SZTÁV zrt. 50 éves történetében számos olyan értéket találunk, mely az országban egyedülálló módon segítette cégünk működését, megújulását, valamint résztvevőink bizalmának elnyerését. Több évtizedes működésünk során mindezen értékek generációk számára ajánlólevélként szolgálnak, akik a minőség zálogaként adják tovább nevünket .

   Büszkék vagyunk arra, hogy számos személy – visszatérő résztvevőként – a SZTÁV mellett döntött egy újabb szakma elsajátításakor. Ezáltal végig kísérhetjük őket szakmai életpályájukon és biztosíthatjuk számukra a szükséges támogatást.

  

ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS

A SZTÁV Felnőttképző zrt. 2024. évi eredményei

Befejezett képzések száma: 236

Képzésben résztvevők száma: 2756 fő

Lemorzsolódás aránya: 1,9 %

Részszakmára, szakképesítésre felkészítő oktatásban, képzésben résztvevők száma: 1857 fő

Jogszabály alapján folytatott képzésben résztvevők száma: 690 fő

Egyéb képzésben résztvevők száma: 209 fő

 

Oktatók száma: 56 fő

Oktatók minősítése:

Elfogadott: 16 fő

Privilegizált: 38 fő

Ideiglenesen elfogadott: 2 fő

Elérhetőségek