A tipikus ügyfélkapcsolati (pl. ügyfélszolgálati, call és contact center, SSC, BPO – nemzetközi szolgáltatóközpont) ügyintézői és vezetői munkakörök / munkafeladatok;
Az ügyfélkapcsolati munkakörökkel / munkafeladatokkal kapcsolatos szakmai, társas és módszertani elvárásoknak való megfelelés (pl. ügyfélközpontúság, gyors, pontos munkavégzés, kiváló kommunikáció, rutinos számítógép-használat);

Aktív, közvetlen (személyes) vagy közvetett (pl. telefon, e-mail, közös munka platform) szakszerű részvétel az ügyfelek kiszolgálásában;

A munkakörnek illetve a képzési szintnek megfelelő szakszerű közreműködés ügyfélszolgálati feladatokban (pl. ügyintézés, szerződéskötés, adategyeztetés, tájékoztatás, értékesítés, panaszkezelés) és/vagy egyéb szakmai munkafeladatokban (pl. IT, HR, pénzügy, bank, telekommunikáció, közszolgálat);

Vezetők esetén a menedzsment feladatok aktív, közvetlen, szakszerű ellátása (pl. beosztottak munkájának hatékony támogatása, feladatok delegálása, koordináció, teljesítményértékelés, minőségbiztosítás).

www.sztav.hu
Képzés megnevezése Ügyfélkapcsolati kiválóság fejlesztése
Képzés OKJ-száma
Képzés engedélyszáma
Képzés célja A tipikus ügyfélkapcsolati (pl. ügyfélszolgálati, call és contact center, SSC, BPO – nemzetközi szolgáltatóközpont) ügyintézői és vezetői munkakörök / munkafeladatok;
Az ügyfélkapcsolati munkakörökkel / munkafeladatokkal kapcsolatos szakmai, társas és módszertani elvárásoknak való megfelelés (pl. ügyfélközpontúság, gyors, pontos munkavégzés, kiváló kommunikáció, rutinos számítógép-használat);

Aktív, közvetlen (személyes) vagy közvetett (pl. telefon, e-mail, közös munka platform) szakszerű részvétel az ügyfelek kiszolgálásában;

A munkakörnek illetve a képzési szintnek megfelelő szakszerű közreműködés ügyfélszolgálati feladatokban (pl. ügyintézés, szerződéskötés, adategyeztetés, tájékoztatás, értékesítés, panaszkezelés) és/vagy egyéb szakmai munkafeladatokban (pl. IT, HR, pénzügy, bank, telekommunikáció, közszolgálat);

Vezetők esetén a menedzsment feladatok aktív, közvetlen, szakszerű ellátása (pl. beosztottak munkájának hatékony támogatása, feladatok delegálása, koordináció, teljesítményértékelés, minőségbiztosítás).

Képzés témakörei Modulok:
1. Alapozó (Basic skill) képzések:
1.1. Számítógép irodai alkalmazása
1.2. Ügyfélkapcsolatok technikai támogatása
1.3. Soft skill (személyes kompetenciák) fejlesztés
1.4. Kommunikációs tréning
2. Alap (Core skill) képzések:
2.1. Személyes ügyfélkapcsolatok támogatása
2.2. Call / Contact Center munka
2.3. Üzleti folyamatok támogatása (HR, IT, CS, Finance, Sales, Outsource CC)
3.Továbbképzések (Advanced skill) ágazatspecifikus:
3.1. Pénzintézeti (banki, befektetési, biztosítási) szakmai ismeretek
3.2. Telekommunikáció szakmai ismeretek
3.3. Közszolgáltatás szakmai ismeretek
3.4. HR SSC szakmai ismeretek
3.5. Finance (pénzügy) SSC szakmai ismeretek
3.6. IT SSC szakmai ismeretek
4.Irányítási (lead skill) képzések célcsoport specifikus:
4.1. Team leader (csoportvezető) ismeretek
4.2. Operation manager (Contact Center /SSC menedzser.
5. Mester (Master) képzések:
5.1. Mesterkurzus menedzsereknek
5.2. Ügyfélkapcsolati tréner (coach) képzés
Jelentkezés feltétele érettségi vizsga
Képzés időbeosztása Intenzív, a program lebonyolításának ütemezése elsősorban a képzésen résztvevők igényeinek és a képzők lehetőségeinek függvényében változó lehet, naponta max. 8 óra
Képzés indítása Igény szerint
Képzés időtartama 11 hónap
FEOR szám 4225 Ügyfélszolgálati központ tájékoztatója
Vizsga módja írásbeli, szóbeli, gyakorlati
Megjegyzés
Jelentkezési lap MSWord formátum
Cím: 1149 Budapest, Angol u. 36.
Tel.: (1) 267 6464, (20) 773 4000, (40) 535 353
Fax: (1) 267 6471
E-mail cím: sztav@sztav.hu
Nyilvántartásba vételi szám: 01-0264-04
Akkreditációs lajstromszám: AI 0011

A kitöltött jelentkezési lapot kérjük, küldje vissza címünkre!

Amennyiben jelentkezni kíván képzésünkre vagy több információra van szüksége, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot és nyomja meg a Küldés gombot. Munkatársunk az ön által megadott elérhetőségek egyikén felveszi önnel a kapcsolatot.