Ügyfél-élmény, ügyfél-bizalom: digitális ügyfél-központú innováció kis- és középvállalkozásokban

Ügyfél-élmény, ügyfél-bizalom: digitális ügyfél-központú innováció kis- és középvállalkozásokban!

A 21. század kétségtelenül megkívánja, hogy bárki, aki szolgáltatást, javító-szerelő, beszállítói vagy alvállalkozói tevékenységet folytat, az bizonyos digitális ismeretekkel rendelkezzen. Ma bármilyen megrendelő és a megrendelést teljesítő közötti kapcsolattartás elképzelhetetlen valamilyen digitális eszköz használata nélkül (rádiótelefon, email, Internet, Facebook, stb.)

Ezek a kapcsolatfelvételek általában ma már megelőzik a személyes találkozót, így nagyon fontos az, hogy már a digitális kommunikációt is úgy tudjuk végrehajtani, hogy ezzel bizalmat ébresztünk a cégünk iránt.

Hogyan tegyük ezt meg?
Hogyan alakuljunk ki bennünk egy ilyen szemlélet?
Mely területeken érdemes ezt a szemléletet bevezetni?

• Célpiac meghatározása – légy tisztában vevőid problémáival
• Honlap/webáruház kialakítása – a látogatók könnyen találják meg a megfelelő információt, ne kelljen keresgélniük
• Kommunikációs csatornák – legyen kézenfekvő, kinek mit és hogyan kommunikáljunk
• Panaszkezelés, utánkövetés – hisz az elégedett vevőből lesz a visszatérő vevő…
• Marketing tevékenység, amely a szolgáltatásodat sokkal nagyobb távolságokra el tudja ma már juttatni, mint eddig.

Hol lehet mindezt megtanulni?

Gyere el 1,5 napos ingyenes képzésünkre!

Időpont: 2022. május 19. csütörtök 15:00-19:00 és május 20. péntek 15:00-19:00 óra

Helyszín: Pécs, Megyeri u. 61., SZTÁV Oktatási Központ

Jelentkezni itt tudsz: Telefon: 06-30-385-6048, e-mail: rettich@iposz.hu valamint az itt található űrlapon:

Amennyiben jelentkezni kíván képzésünkre vagy több információra van szüksége, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot és nyomja meg a Küldés gombot. Legyen szíves adja meg a nevét és az elérhetőségét (telefonszám, e-mailcím), hogy munkatársunk fel tudja venni önnel a kapcsolatot.