Bizonyítványmásodlatok

Másodlat

Intézményünknél másodlat igényelhető minden olyan 2010. január 29-ét megelőző időszakban kiadott OKJ-s szakmai bizonyítványról, mely részvénytársaságunknál, illetve jogelőd intézményei működése során volt megszerezhető a képzést befejező sikeres vizsgák esetében.

“A 2010.01.29-ét megelőző időszakban kiállított szakképesítő bizonyítványokról kérelemre – a törzslap alapján a vizsgaszervező, illetve ha a vizsgaszervező jogutód nélkül megszűnt vagy a vizsgaszervező iratai megsemmisültek, a kiállító vizsgaszervező székhelye szerint illetékes főjegyző állít ki bizonyítványmásodlatot.

2010.01.29-ét követően az elveszett, ellopott, megrongálódott vagy megsemmisült bizonyítványról a Pest Megyei Kormányhivatal állít ki bizonyítványmásodlatot.” Az ehhez szükséges kérelem letölthető a www.nive.hu web lapról.

Másodlat igénylése

A szükségessé vált Másodlat megrendelésére vonatkozó kérelmet a Vizsgaközponthoz küldött megrendeléssel kell kezdeményezni az erre a célra kialakított Másodlat megrendelés segítségével levél vagy e-mail formájában. Kérjük, a megrendelőlap minden pontját töltse ki! Pontatlanul vagy hiányosan kitöltött megrendelőlap esetén nem áll módunkban másodlatot kiadni.

Másodlat kiállítása

A másodlat kiállítására a Vizsgaközpont vezetője jogosult, a másodlat hitelesítője kizárólag az intézmény vezetője.

Másodlat kiállításához szükséges csatolmányok

Másodlat kiállításához szükséges csatolmány: illetékbélyeg, esetenként fénykép.

Másodlat kiadása

Másodlat kiadása személyes átvétellel vagy postai úton történhet (a mindenkori postaköltség előzetes átutalását követően).


További információért kérjük keresse munkatársunkat a vizsga@sztav.hu e-mailcímen!

 

Preloading Theme Images Preloading Theme Images Preloading Theme Images Preloading Theme Images Preloading Theme Images