Ügyfélszolgálat

A SZTÁV Felnőttképző zRt. elkötelezett az oktatás és a szolgáltatás minőségének folyamatos javítása iránt.

Céljaink valóra váltása érdekében arra törekszünk, hogy vevőink minőséggel kapcsolatos észrevételeit hasznosítva megfeleljünk a jogszabályok és a szakmai szabályozások követelményeinek. A SZTÁV zRt. stratégiai fontosságú feladatának tekinti a társaság által kidolgozott és alkalmazott információs, ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszernek való megfelelést.

E rendszer működtetésével elsőrendű feladat a külső és a belső információk biztosítása, az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások folyamatos fejlesztése, az új vevői igényekre való gyors reagálás, a vevői megelégedettség növelése.

A Társaság székhelyén és az összes kirendeltségén ügyfélszolgálatot működtetünk. Munkatársaink készséggel állnak az érdeklődök rendelkezésére. Részletes információkkal szolgálnak az intézmény képzéseiről, szolgáltatásairól, fogadják a cég tevékenységével kapcsolatos észrevételeket, az esetleg felmerülő problémákat, panaszbejelentéseket.

Ügyfélszolgálati munkatársaink segítséget nyújtanak az ügyintézés folyamatában, a jelentkezési lapok kitöltésében, korrekt és gyors tájékoztatást adva a társaság által nyújtott képzésekkel kapcsolatban.

Társaságunk székhelye, ügyfélszolgálati irodája: 1149 Budapest, Angol u. 36., Tel: 1/267-6464, 20/773-4003, E-mail: sztav@sztav.hu

Telephelyeinken működő ügyfélszolgálati irodáink:

4034 Debrecen, Vámospércsi út 25.

3300 Eger, Hell Miksa út 10.

2500 Esztergom, Móricz Zsigmond u. 19.

7400 Kaposvár, Erdősor u. 89/a

6120 Kiskunmajsa, Kőkút 26.

4700 Mátészalka, Jármi út 51.

7623 Pécs, Megyeri utca 61.

3100 Salgótarján, Dózsa György út 4.

6700 Szeged, Teréz u. 35.

9700 Szombathely, Kisfaludy Sándor u. 38.

5000 Szolnok, Hunyadi út 6.

Ügyfélfogási idő:
H-Cs:    7.40 – 16.30
P:          7.40 – 14.00

 

Nyilvántartásba vételi számunk: E-000454/2014

Preloading Theme Images Preloading Theme Images Preloading Theme Images Preloading Theme Images Preloading Theme Images